Politica de retur produse
Clientii care au achizitionat echipamente la distanta, cu livrare prin curier sau prin agentii de teren, pot solicita returul in termen de 14 zile calendaristice, prezentand intr-un magazin Digi echipamentele in aceeasi stare in care le-au primit, in ambalajul original si cu toate accesoriile si materialele informative.
Nu se pot returna echipamentele defecte care prezinte urme de uzura, soc mecanic sau contact cu lichide.
Contravaloarea echipamentului returnat va fi rambursata de Digi RCS&RDS clientului in termen de 30 zile.
In perioada de garantie legala de conformitate (24 luni de la data achizitiei), clientul are dreptul sa solicite repararea echipamentului prezentand intr-un magazin Digi echipamentul insotit de factura si certificatul de garantie, pentru a fi trimis la un service autorizat. In cazul in care echipamentul este returnat de service cu fisa de negatie deoarece nu poate fi reparat, clientul poate solicita inlocuirea produsului cu acelasi model sau restituirea sumei platite.
Nu beneficiaza de reparatie in garantie echipamentele care prezinta urme de soc mecanic sau contact cu lichide.
In cazul in care se defecteaza echipamentele primite in chirie sau chirie promotionala pentru furnizarea serviciilor de televiziune, internet, internet mobil sau telefonie fixa, clientii au posibilitatea sa solicite inlocuirea acestora intr-un magazin Digi, in limita stocului disponibil sau sa solicite interventia unei echipe de service prin apel la serviciul de suport clienti.