Notificări apeluri pierdute
Serviciul de Notificari apeluri pierdute te instiinteaza prin SMS cu privire la apelurile primite in cazul in care te afli in afara zonei de acoperire sau daca telefonul este inchis.
SMS-ul primit contine data si ora primirii apelului și numarul care te-a apelat.
Activarea serviciului:
Din meniul telefonului vei accesa setarile de redirectionare apeluri. La rubrica "redirectionare cand este inaccesibil" (Forward when unreachable) vei seta numarul +40770000760
Dezactivarea serviciului:
- Urmand pasii de mai sus, stergi numarul +40770000760;
- Apelezi ##002# - se vor dezactiva toate redirectionarile active.
Call Forward
Cu serviciul de Redirectionare apeluri (Call Forward), ai mai putine apeluri pierdute.
Cand nu poti primi apeluri pe telefonul tau si vrei sa le primesti pe un alt telefon sau cand te afli intr-o zona fara acoperire, poti redirecta apelurile* catre numarul de telefon ales de tine. Poti redirecta apelurile catre orice numar, pe teritoriul Romaniei**.
Pentru redirectarea apelurilor, urmareste setarile telefonului tau mobil***.
* Costurile convorbirilor redirectionate sunt suportate de catre clientul care initiaza redirectionarea, in functie de planul tarifar al tipului de abonament avut si reteaua la care s-a facut redirectionarea. Apeurile primite cat timp este activa o redirectionare genereaza un apel taxabil catre numarul ales pentru redirectionare. Clientul va fi tarifat cu echivalentul costului apelului din reteaua Digi Romania S.A. catre reteaua din care face parte numarul spre care s-a facut redirectionarea. Aceste apeluri se scad din minutele incluse/nelimitate. Persoana care a initiat apelul va fi taxata normal.
** Functia Redirectare apel (Call Forward) este disponibila doar pe teritoriul Romaniei.
*** Activarea / dezactivarea serviciului "Redirectionare apeluri" se face din meniul telefonului. Pentru informatii suplimentare apelati departamentul Relatii cu Clientii sau contactati punctele de prezenta Digi Romania S.A. si magazinele Digi.