Rețeaua ”cea mai tare în portare” aduce, din 1 aprilie, ”Mobilizarea” pentru utilizatorii de telefonie mobilă (01.04.2021)
- Oferta este disponibilă atât pe site-ul DIGI.ro, cât și în toate punctele comerciale;
- Cu aproape 100.000 de numere de telefonie mobilă portate în februarie și martie 2021, Digi Mobil depășește pragul de 2,5 milioane de portări, păstrând poziția de lider incontestabil la portabilitatea numerelor de telefonie mobilă, de la înființarea serviciului, în 2008.
Digi Mobil continuă seria de oferte speciale pentru clienți și își reconfirmă poziționarea de ”Cel mai tare în portare”, după două luni cu rezultate record, în care aproape 100.000 de numere de telefonie mobilă au venit în rețeaua Digi, potrivit statisticilor anunțate de ANCOM și estimărilor companiei. De această dată, luna aprilie aduce la Digi o nouă ofertă pentru serviciile de telefonie mobilă și portofoliul de telefoane mobile, Mobilizarea.
Campania este destinată atât clienților noi, cât și clienților existenți, care pot beneficia, la portare, de o reducere de 50% din valoarea abonamentului pentru o perioadă de 6 luni sau de achiziționarea de telefoane mobile în rate în condiții avantajoase. Campania se desfășoară în perioada 1 aprilie - 31 mai și este disponibilă din contul de client DIGI.ro, în punctele de prezență Digi, prin apelarea serviciului Relații Clienți sau prin intermediul agenților de teren.
Clienții existenți, inclusiv cei care au activate serviciile Digi Net, Digi TV și Digi Tel, au posibilitatea să contracteze această ofertă prin logarea în contul de client DIGI.ro, categoria „Mobil”, aleg abonamentul dorit, selectează opțiunea „Portare” și urmează pașii pentru plasarea comenzii. Oferta se aplică la contractarea serviciului de telefonie mobilă pentru o perioadă de 24 luni, iar clienții pot opta pentru o reducere din valoarea abonamentului de telefonie mobilă sau pot achiziționa un telefon din portofoliul operatorului, în 24 rate Digi și cu avans 0.
”Avansul cu 7% al unităților generatoare de venituri (RGU), pe segmentul de telefonie mobilă, în 2020, se datorează investițiilor constante în creșterea acoperirii rețelei și profesionalismului echipelor de vânzări ale companiei. Optimizările și upgrade-urile făcute, în ultimele luni, la principalul canal de e-commerce al grupului, DIGI.ro, au contribuit la consolidarea relației cu clienții și au facilitat diversificarea experienței acestora, atât în faza de comandă și contractare, cât și în privința administrării serviciilor, facturilor, contului personal.
Mobilizarea este modul nostru de a le mulțumi clienților pentru încrederea arătată și de a-i asigura că echipele DIGI sunt constant preocupate să ducă serviciile oferite la un nivel de calitate superior”, a declarat Emil Jugaru, directorul Departamentului Vânzări și Relații cu clienții.
Clienții noi care nu dețin încă un serviciu Digi și doresc să contracteze unul sau mai multe abonamente de telefonie mobilă Digi Optim Nelimitat, pot accesa site-ul DIGI.ro, secțiunea „Mobil”, campania fiind disponibilă în Homepage, sau pot opta pentru oricare dintre posibilitățile de contractare menționate anterior.
În funcție de numărul de abonamente Digi Mobil Optim Nelimitat active la aceeași adresă, prețul final al abonamentului variază între 3-5 Euro/ lună.
Digi Mobil este rețeaua preferată pentru portare, atingând în martie pragul de 2,5 milioane de numere de telefonie mobilă portate, în cei peste 12 ani de existență a serviciului de portabilitate. Și de la începutul acestui an, Digi a fost liderul portabilității, iar campania „Cel mai tare în portare”, derulată în lunile februarie și martie, a contribuit la adăugarea a 100.000 de numere de telefonie mobilă prin portare.
Despre Grupul Digi
Grupul Digi este liderul segmentului de servicii de internet fix și pay-tv în România, cu 55% cotă de piață pe fiecare dintre aceste segmente, potrivit datelor comunicate de autoritatea de reglementare ANCOM. Totodată, grupul este unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia (doar ca Mobile Virtual Network Operator – MVNO – pe această piață). Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 8,4 milioane de gospodării în România și Ungaria.
În domeniul serviciilor mobile de voce și date, Digi a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
Pentru mai multe informații:
Departamentul Comunicare și CSR
E-mail: comunicare@rcs-rds.ro
Telefon: (+40) 314 004 244
WEB: www.digi.ro
Facebook | LinkedIn | Digi Online