OPPO și DIGI încheie un parteneriat pentru piața locală (22.02.2021)
Primele produse disponibile vor fi două modele ale seriei A, respectiv OPPO A15 și OPPO A53, două smartphone-uri care îmbină conectivitatea de ultimă generație cu posibilitățile multiple de divertisment online.
Ambele telefoane sunt disponibile atât online, cât și în rețeaua de puncte de prezență DIGI. Modelul OPPO A15 beneficiază de o ofertă specială, putând fi cumpărat cu avans zero și rate fixe avantajoase, împreună cu abonamentul DIGI Mobil Optim. Clienții pot beneficia de minute nelimitate de convorbiri în rețele fixe și mobile naționale, mii de minute internaționale, net nelimitat în rețeaua DIGI Mobil 4G, la prețul de 5 EUR (inclusiv TVA) pe lună.
OPPO A15 are un diplay de 6.52 inci HD+ și dispune de o cameră triplă cu inteligență artificială, care redă întocmai momentele cele mai importante pentru utilizatori. Ansamblul de camere este alcătuit dintr-o lentilă principală de 13MP, o lentilă macro de 2 MP și o lentilă de adâncime de 2MP care asigură un efect bokeh natural fundalului. Prin modul Portret Bokeh, fotografiile realizate cu camera frontală au un efect natural, iar pentru un plus de creativitate, pot fi adăugate 6 filtre speciale. Prin îmbinarea funcțiilor Dazzle Color și Recunoaștere AI a mediului, cele două modele oferă modul AI de Îmbunătățire a cadrului, care poate reda impecabil 21 scenarii de fotografiere diferite. Mai mult, utilizatorii au posibilitatea de a-și îmbunătăți fotografiile prin cele 15 filtre disponibile și clipurile video prin alte 10 filtre. Acest model vine cu interfața de utilizare proprietară OPPO ColorOS 7.2 și cu un set de caracteristici apreciate de utilizatori.
Cu un ecran de 6,5 inci și o rată de împrospătare de 90Hz, OPPO A53 beneficiază de o baterie puternică de 5000 mAh, cu tehnologia de încărcare rapidă la 18W, precum și cu un procesor performant octa core, Qualcomnm Snapdragon. Totodată, datorită camerei triple și a modurilor suplimentare cu care telefonul este dotat, utilizatorii vor putea surprinde clipuri video și fotografii expresive.
Unul din liderii global în industria smartphone-urilor, cu un portofoliu de produse inovatoare, și peste 100 de milioane de produse vândute anual, OPPO își demonstrează astfel angajamentul de a se extinde în ritm accelerat pe plan local și de a le oferi consumatorilor români cele mai noi și avansate tehnologii. OPPO este prezent pe piața locală din luna iunie a anului trecut.
DIGI Mobil este serviciul de telefonie mobilă al operatorului DIGI, principalul furnizor de servicii de comunicații fixe de pe piața autohtonă și liderul portabilității pe segmentul serviciilor de voce și date mobile, în România, cu peste 2,4 milioane de numere portate (cumulat, din octombrie 2008 până în prezent). La 30 septembrie 2020, DIGI Mobil înregistra 3,6 milioane unități generatoare de venituri (RGU sau servicii) pe piața din România*.
Despre OPPO
OPPO este unul din liderii mondiali în domeniul dispozitivelor inteligente. Încă de la lansarea primului telefon „Smiley Face”, în 2008, OPPO și-a urmărit obiectivul de a crea produse care să integreze o sinergie perfectă între elementele de estetică și tehnologie inovatoare. Astăzi, OPPO oferă clienților un portofoliu larg de dispozitive inteligente, în frunte cu seriile Find și R, sistemul de operare ColorOS precum și serviciile de rețea cum ar fi OPPO Cloud și OPPO+. OPPO este prezent în peste 40 de țări și regiuni, având 6 institute de cercetare, 4 centre R&D la nivel global și un centru internațional de design la Londra. OPPO are peste 40.000 de angajați care își propun crearea unei vieți mai bune pentru utilizatorii din întreaga lume.
Despre Grupul Digi | RCS RDS
Grupul Digi este liderul segmentului de servicii de internet fix și pay-tv în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia (doar ca Mobile Virtual Network Operator – MVNO – pe această piață). Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 8,4 milioane de gospodării în România și Ungaria, la începutul anului 2020.
În domeniul serviciilor mobile de voce și date, Digi a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
Pentru mai multe informaţii:
Departamentul Comunicare și CSR
Telefon: +40 31 400 42 44