DIGI răsplătește fidelitatea clienților cu reduceri de 50%, timp de 6 luni (11.10.2021)
- În perioada 11 - 17 octombrie, DIGI desfășoară campania #DIGIDays, prin care oferă 50% reducere, timp de 6 luni, clienților existenți;
- Oferta este disponibilă exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro sau în contul de client, și se aplică abonaților existenți care contractează servicii noi, extraopțiuni sau fac upgrade-uri.
DIGI anunță o nouă ediție a campaniei #DIGIDays și vine cu o ofertă imbatabilă pentru clienții existenți: 50% reducere, în primele 6 luni de la contractarea oricărui serviciu nou, extraopțiune sau upgrade adițional. Campania se desfășoară exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro, în perioada 11-17 octombrie 2021 și este creată special pentru a răsplăti fidelitatea și încrederea abonaților existenți.
Clienții DIGI care au activ minimum un serviciu și doresc fie să adauge unul sau mai multe servicii din portofoliul companiei, fie să realizeze un upgrade sau să activeze o extraopțiune TV și doresc să beneficieze de avantajele acestei oferte, accesează site-ul DIGI.ro. Astfel, oferta se poate activa direct din pagina principală sau din „Contul meu”, secțiunea „Serviciile mele”, selectând serviciul nou sau pe cel pentru care doresc upgrade, respectiv una sau mai multe extraopțiuni TV.
Reducerea de 50% se aplică în primele 6 luni doar serviciilor și extraopțiunilor TV adăugate în această perioadă, nu și celor activate anterior campaniei Digi Days. Beneficiile pe care #DIGIDays le aduce clienților existenți sunt valabile pentru contractele noi încheiate pe o durată de 24 de luni.
DIGI este operatorul de servicii de telecomunicații cu cea mai extinsă și mai modernă rețea de fibră optică din țară, acoperind, la finalul anului 2020, 7,7 milioane de locuințe. Compania este liderul pieței pe segmentul serviciilor de internet fix, cu 59% cotă de piață, la 31 decembrie 2020, conform Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). De asemenea, potrivit aceleiași surse, DIGI ocupă prima poziție, după cota de piață deținută, și pe segmentul serviciilor de retransmisie a programelor de televiziune (61% market share) și pe cel al telefoniei fixe (39%). În plus, DIGI este prima opțiune a clienților care vor să își schimbe operatorul de servicii fixe și mobile. Cu peste 3 milioane de numere de telefonie portate, compania este lider detașat în segmentul portabilității.
Despre DIGI
DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 9,8 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului 2020.
În domeniul serviciilor mobile de voce și date, DIGI a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
Pentru mai multe informaţii:
Departamentul Comunicare și CSR
(+40) 314 004 244
https://www.facebook.com/digipunctro