DIGI a fost premiat cu Silver Recognition, pentru campania #amgrijă, la Community Index 2021 (19.07.2021)
Grupul DIGI a primit Silver Recognition pentru campania #amgrijă, la categoria Ajutor de Urgență COVID-19, în cadrul celei de-a treia ediții a Community Index 2021, organizată de agenția The Azores Sustainability & CSR Services.
În 2020, DIGI s-a implicat activ în susținerea sistemului medical, prin donații de echipamente ATI în valoare de 1,6 milioane de euro. De asemenea, a doua direcție a campaniei #amgrijă a constat în susținerea copiilor și școlilor din mediile defavorizate, unde școala online era imposibilă, conectând la internet aproape 700 de școli și ajutând cu internet și dispozitive electronice peste 1.000 de elevi, din peste 85 de localități.
Community Index analizează programele și proiectele dezvoltate de companiile din România pentru investiții în comunitățile care sunt importante pentru acestea. Indexul evidențiază bune practici și proiecte strategice care pun mai mult accent pe aspecte precum implicarea părților interesate sau măsurarea impactului pe termen mediu și lung.
Metodologia indexului ia în considerare cele mai importante referințe din domeniul CSR: standardul internațional London Business Group, Ghidul de Investiție Strategică în Comunitate și standardele GRI.
DIGI își dorește să se implice activ în comunitate. Angajamentele de responsabilitate socială ale grupului demonstrează faptul că direcțiile de implicare în comunitate respectă standardele internaționale GRI.
Cele 4 axe strategice de CSR ale Grupului DIGI, alături de cele mai importante activități derulate în 2020, sunt:
#DigiEdu – educație. Proiecte pentru a ajuta copiii vulnerabili și comunitățile dezavantajate, alături de parteneri din societatea civilă/ONG-uri - Salvați Copiii România, World Vision România, Hope and Hopes for Children România și SOS Satele Copiilor. Organizațiile partenere și școlile vulnerabile din satele izolate sunt dotate de Grupul nostru cu servicii de telefonie mobilă și internet, gratuite sau la prețuri reduse;
#DigiActiv – digitalizare pentru creșterea calității vieții și a incluziunii sociale. Conectarea voluntară la rețeaua de internet broadband a aproape 700 de școli, pentru a asigura școala online, oferirea de tablete și servicii de date mobile pentru peste 1.000 elevi, din peste 85 de localități din România, susținerea ProActa Edu - pentru call-center-ul de sprijin psihologic COVID-19 și Salvați Copiii - pentru call-center-ul Family Tel, de sprijin pentru copiii și părinții afectați de pandemie, susținerea comunității cu telefoane și servicii de conexiune pentru inițiative precum „Vă ajutăm din Cluj”, „Vă ajutăm din Timișoara” și „Ne implicăm”, dotarea cu internet, telefonie fixă și mobilă și telefoane pentru organizarea unui call-center în Galați, Centru de Comunicare și Monitorizare.
#DigiBenefit – încurajarea voluntariatului și a spiritului de inițiativă. „O Picătură de Curaj”, campania de donare de sânge organizată în parteneriat cu Asociația HEM a îndemnat oamenii să meargă să doneze sânge. Angajații DIGI au transmis mesaje despre experiențele lor la donare și cât de important cred ei că este să doneze sânge. Peste 450 de angajați DIGI au donat sânge în 2020.
#DigiWell – sănătate și wellbeing. Săptămâna Roz Casiopeea a adus împreună, pentru susținerea femeilor care suferă de cancer la sân, angajați din toată țara, care au alergat și pedalat.
De asemenea, potrivit studiului „Ce înseamnă pentru tine responsabilitatea?”, derulat online de către grup, la sfârșitul anului 2020, în perioada 26 octombrie-5 noiembrie, 81% dintre respondenți considerau DIGI o companie „categoric responsabilă” și „mai degrabă responsabilă”, iar 78% apreciau că DIGI s-a implicat și a oferit sprijin în lupta cu pandemia.
Despre Grupul DIGI
Grupul DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 9,8 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului 2020.
În domeniul serviciilor mobile de voce și date, DIGI a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
Pentru mai multe informații:
Departamentul Comunicare și CSR
E-mail: comunicare@rcs-rds.ro
Telefon: (+40) 314 004 244
WEB: www.digi.ro
Facebook | LinkedIn | Digi Online